Lanová dráha na Petřín (LDP) patří k dlouholetým a tradičním atrakcím Prahy – v provozu je od konce 19. století. Již v roce 1891 totiž po Petříně jezdila lanová dráha s vodním pohonem. V třicátých letech byla lanovka elektrifikována, stala se z ní tak jedna z nejmodernějších lanovek v Evropě. Po sesuvu půdy v roce 1965 byla lanová dráha dvacet let mimo provoz, ale při příležitost spartakiády v roce 1985 byla opět zprovozněna.

V roce 2008 naše firma provedla zatím poslední rekonstrukci LDP, a to rekonstrukci řídícího systému a vizualizace provozu lanovky.

Rukověť ke specifikaci uzavřených olověných akumulátorových článků pro staničních použití.
 
Článek představuje pojednání Eurobat jako návod, či vodítko pro uživatele, projektanty a v neposlední řadě i dodavatele staničních baterií pro specifikování požadavků, technických a provozních podmínek na provoz staničních bezúdržbových olověných baterií a s nimi souvisejících zařízení – nabíječe, ochrany, rozvody.
Lanová dráha v ZOO je jednou z pražských atrakcí. V roce 2011 naše firma vybavila lanovku novým ovládáním nouzového pohonu.
 
Pražská ZOO se může pochlubit zvláštní atrakcí – nejkratší lanovou dráhou v České Republice. Lanovka byla uvedena do provozu již v roce 1977 a původně měla být pouze jednou ze tří uvažovaných lanových drah v pražské ZOO.